کد خبر: ۶۰۴۹۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
سامانه بومی شده و ارتقاء یافته 137 شهرداری کوت عبدالله از لحاظ کارایی و دقت مورد توجه شهرداری کلان شهر اهواز قرار گرفت
حمید باوی بحره سخنگو و نائب رئیس شورای شهر کوت عبدالله در خصوص نحوه عملکرد سامانه  137 در شهرداری کوت عبدالله گفت : 137 جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی خواهد گردید و شهروندان بدون مواجه با هرگونه انتظار و خواسته ای از سوی مبدا اجرایی و بدون منت به خواسته‌های شهری خود خوهند رسید. و کلیه این پروسه را مدیران بالا دستی ، دستگاه نظارت لحظه به لحظه رصد و این پروسه رسیدگی بایگانی نخواهد شد مگر اینکه شهروندی که خدمات خواسته بود، پیام تایید خود رادر سیستم ثبت نماید، برای هر کار و موضوعی ، زمان رسیدگی خاصی تعریف شده است که درصورت عبور از آن محدوده زمانی مجاز ، سیستم بصورت اتوماتیک به واحدی که کار به آن ابلاغ شده بود ، اخطار می فرستد و این اخطار تاسه نوبت تکرار می شود، پس از آن مجددا این سیستم پیامی را به مسئول بالا دستی گزارش خواهد داد، که درصورت مواجهه با چنین مواردی تنبیهات سختی برای کسانی که از انجام کار مردم خود داری نموده اند ، صورت خواهد گرفت.راههای دسترسی به این سامانه از طریق تلفن ثابت و همراه،ارسال پیامک ،ورود به سایت  خواهد بود ، در راه اندازی این سامانه نکات مختلف و فاکتورهای مهمی مد نظر گرفته شده و کاربران آن آموزش های لازم را دیده اند ، بزودی این خدمت در دسترس همشهریان بزرگوار قرار خواهد گرفت ، جالب است بدانید با توجه به تغییرات و افزونه هایی که با سفارش ما به این سامانه اضافه شده ، کلان شهر اهواز امروز جلسه ایی با مجریان طرح گذاشته اند تا سیستم 137 خود را که کاغذ بازی و وقت گیری زیادی داشت را به این صورت تغییر دهند ، خوشحالیم که در این فرزندان کوت عبدالله امثال مهندس فواد هاشمی مدیریت فن آوری اطلاعات  با نشان دادن پتانسیل های هوش و استعدادهای خود سبب شدند این شهر بعنوان الگویی در زمینه 137 برای شهرداری کلان شهر اهواز و دیگر شهرهای استان معرفی شود. راه اندازی 137بیانگر رویکرد نوین جدید شورای شهر و  شهرداری  کوت عبدالله با بهره مندی از آخرین سیستم های فن آوری می باشد.


نام :
ایمیل :
نظر :