روز جهانی خنده مبارک! تا می‌توانی قهقهه بزن

روز جهانی خنده مبارک! تا می‌توانی قهقهه بزن

روز جهانی «خنده»در سال 1998 میلادی به ابتکار پزشکی هندی به نام مادان کاتاریا، موسس «یوگای خنده» به تقویم مناسبت های جهانی رسید و سالانه این روز در بسیاری از کشورها به عنوان اقدامی مثبت در جهت آرامش و شادی مردم دنیا باعث برگزاری جشن می شود.
چیزی به نام «چاقی سالم» هم داریم؟

چیزی به نام «چاقی سالم» هم داریم؟

عبارت «چاقی سالم» عبارت ناقصی است زیرا افرادی که چاق هستند، حتی آنهایی که از لحاظ متابولیسم سالم اند، همچنان در معرض بسیاری از بیماری‌ها قرار دارند مانند دیابت نوع دوم، بیماری مزمن کلیوی و افزایش ریسک کلی مرگ و میر.
مراقبت از پوست به روش زنان کره‌ای

مراقبت از پوست به روش زنان کره‌ای

زنان کره ای به داشتن پوستی صاف و درخشنده شهرت دارند. اگر شما هم می خواهید که با روش های مراقب پوست کره ای ها بیشتر آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.
انواع دردهای زودگذر و علت بروز آن ها

انواع دردهای زودگذر و علت بروز آن ها

شما نیز با آن دردهای گذرا که در کمتر از یک دقیقه در نقطه ای از بدن حس شده و سپس از بین می روند آشنایی دارید؟
راه‌های درمان پوکی استخوان

راه‌های درمان پوکی استخوان

پوکی استخوان در زنان و مردان تاثیر می‌گذارد. با این حال، در زنان بعد از یائسگی به علت کاهش استروژن در بدن زیادتراست. همچنین، در افرادی که قفقازی و یا از تبار آسیایی هستند احتمال ابتلا به این بیماری زیاد است.
درمان طبیعی برای خشکی پوست

درمان طبیعی برای خشکی پوست

اگر این روزها مدام با خشکی پوست دست و پنجه نرم می‌کنید، لازم نیست به سراغ کرم‌های گران قیمت بروید، به راحتی می‌توانید با روغن‌های طبیعی و گیاهی این مشکل را حل کنید البته باید بدانید هر روغن چه کاربردی دارد و چگونه باید استفاده شود.
خواص ازگیل برای سلامتی

خواص ازگیل برای سلامتی

ازگیل چندین فایده برای سلامتی دارد، ازجمله توانایی پیشگیری از دیابت، کاهش سطوح کلسترول، کاهش خطر ابتلا به سرطان، حافظت از تراکم معدنی استخوان، بهبود سلامت دستگاه گوارش، کمک به بینایی، تقویت سیستم ایمنی، تسکین دستگاه تنفسی، افزایش گردش خون و کاهش فشار خون.
خوراکی‌هایی با پلی فنول زیاد و کربوهیدرات کم

خوراکی‌هایی با پلی فنول زیاد و کربوهیدرات کم

پلی فنول‌ها ترکیباتی هستند که در گیاهان موجودند. بیش از ۵۰۰ نوع پلی فنول وجود دارد که از غذا دریافت می‌کنیم و برخی از گروه‌هایی که پلی فنول‌ها می‌توانند در آن قرار بگیرند شامل فلاونیدها، لیگنان‌ها، استیلبن‌ها و فنولیک اسید‌ها می‌شوند.
خطرات بی تحرکی را جدی بگیرید

خطرات بی تحرکی را جدی بگیرید

بی‌تحرکی، عامل اصلی ابتلا به دیابت و افزایش خطر مرگ در اثر بیماری‌های قلبی عروقی است.
نکات تغذیه‌ای برای بیماران ام اس

نکات تغذیه‌ای برای بیماران ام اس

ام اس یا Multiple sclerosis، نوعی اختلال در سیستم ایمنی است، بنابراین مهم است که رژیم غذایی بیمار، سالم بوده و تقویت کننده‌ی سیستم ایمنی باشد. رژیم غذایی که فلورای روده را تقویت کند برای این بیماران مفید است.